5 דק’ קריאה 25/01/2022

שיווק אינטרנטי שמביא תוצאות

Dani shaked, siteit and evil twin
דני שקד|מנכ"ל ומייסד סייט איט ו Evil Twin
פוסטים כלליים 🫧 קידום אתרים אורגני SEO ⛰️
single_content_wave
single_banner_wave
single_content_wave_mob

לא משנה איזה סוג עסק יש לכם, באיזו נישה הוא עוסק ומהו תחום ההתמחות שלכם. כל עסק באשר הוא בעולם, צריך לבצע שיווק נכון, מדויק ואיכותי על מנת להביא תוצאות לעסק. בעולם של היום, כבר מזמן עברנו להתנהל בדיגיטל. אנשים מבלים את מירב זמנם בגלישה באינטרנט. זוהי זירה שמעניקה מגוון עצום של אפשרויות וניתן לעשות דרכה כמעט הכל. קבלת מידע עדכני, לימוד של נושאים וכישורים שונים, רכישה ומכירה של מוצרים ושירותים לבחירתכם, צפייה בסרטונים וסרטים, קריאת ספרים דיגיטליים; והרשימה עוד ארוכה. האפשרויות באינטרנט הן אינסופיות. כאשר מדובר בשיווק אינטרנטי לעסק שלכם, נכון המשפט “אם אתה לא שם – אתה לא קיים”. אז מהי בעצם החשיבות של שיווק אינטרנטי לעסק? אילו סוגים קיימים? וכיצד נוכל לבצע שיווק שבאמת מביא תוצאות לעסק?

למה שיווק אינטרנטי לעסק כל כך חשוב?

בעולם המתקדם של היום, ובייחוד עכשיו בשנת 2022, עסק כבר פשוט לא יכול להתקיים בלי שתהיה לו נוכחות בזירה הדיגיטלית. שיווק אינטרנטי הפך לחובה עבור כל עסק. אם המטרה שלכם היא להביא לקוחות, ליצור מודעות גבוהה לעסק שלכם והגדיל מכירות – שיווק אינטרנטי הוא בדיוק מה שאתם צריכים להתמקד עליו. 

בעבר הלא מאוד רחוק, כלי השיווק הפופולריים ביותר היו עיתונים, פליירים, שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה, רדיו ועוד; היום המצב כבר שונה לגמרי. עכשיו אנחנו חיים בעידן האינטרנט, ומי שלא נכנס לזירה הזו ומנצל אותה לטובתו, רק מפסיד. שיווק דיגיטלי לעסק הוא הכרחי, לא משנה באיזו נישה אתם נמצאים. השקעה בשיווק אינטרנטי נכון מדויקת יכולה להגדיל את החשיפה והמודעות לעסק שלכם באופן משמעותי ביותר, להביא לכם זרימה של לקוחות, ולהגדיל את ההכנסות שלכם. באינטרנט, יש לכם את האפשרות לקדם את העסק שלכם יחסית במהרה ובדרך שמביאה תוצאות. כמובן, יותר מכל אמצעי שיווק אחר שקיים היום. האינטרנט השתלט בסערה על חיינו, והוא לא הולך לשום מקום. להיפך, יותר ויותר חברות ועסקים משתמשים בערוץ שיווק זה לטובתם. אם עוד אין לכם נוכחות בדיגיטל, הגיע הזמן ליצור אותה.

שיווק אינטרנטי אורגני או קידום ממומן – מה ההבדל?

קיימות 2 דרכים עיקריות בהן שיווק אינטרנטי עושה שימוש לקידום העסק. ניתן לקדם את האתר שלכם באופן אורגני, כלומר חינמי; או באופן ממומן, כלומר בתשלום.

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני לעסק מתבצע כחלק מאסטרטגיה שיווקית שמטרתה להביא תוצאות. בשפה המקצועית, קידום אורגני נקרא גם SEO. או בשמו המלא, Search Engine Optimization. הוא כולל בתוכו מגוון של טקטיקות שמטרתן לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש השונים. על ידי שימוש בטכניקות קידום אתרים אורגני, ניתן להוביל את אתר העסק שלכם לראש תוצאות החיפוש של גוגל עבור מילת מפתח מסוימת. כלומר, לקדם את האתר שלכם באופן משמעותי. הקידום האורגני אמנם חינמי, אך הוא לוקח זמן ודורש הרבה התמדה וסבלנות. בסוף, התוצאות מדברות בעד עצמן.

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן הוא סוג שיווק אינטרנטי בתשלום. באנגלית, הוא נקרא גם PPC, או Pay Per Click. בשטית שיווק זו ניתן לקנות את המקום שלכם בראש תוצאות החיפוש של גוגל, כך שהאתר שלכם יופיע ראשון כאשר הגולשים מקלידים שאילתה מסוימת בתיבת החיפוש. בנוסף, ניתן גם להריץ קמפיין מודעות ממומנות ברשתות החברתיות. כלומר, לקדם את הפוסטים והפרסומים שלכם בפני קהל יעד רלוונטי ורחב יותר. קידום אתרים ממומן אמנם עולה כסף, אך הוא יכול להביא לתוצאות טובות בזמן קצר יחסית.

שיווק אינטרנטי באמצעות תוכן איכותי ומקורי

תוכן הוא אחד הדברים המרכזיים והחשובים ביותר שיש להתייחס אליהם כאשר מדובר בשיווק אינטרנטי. לא סתם  אומרים שתוכן הוא המלך. שיווק אינטרנטי הוא תחום גדול מאוד ורחב ידיים. הוא מכיל פרמטרים שונים ומגוונים שנכנסים לתוכו על מנת שיתבצע באופן המדויק ביותר. התוכן הוא כה חשוב משום שהוא משפיע באופן ישיר על הדרך בה מנועי החיפוש מדרגים את האתר שלכם. ככל שהדירוג של האתר יעלה, כך גם המיקום שלו בדפי התוצאות של חיפושי הגולשים יהיה גבוה יותר, בהקשר לתחום העיסוק של האתר או העסק שלכם. שיווק אינטרנטי נכון יתמקד בין היתר בתוכן שיווקי מקורי ואיכותי, שימשוך את תשומת לב הגולשים ויעניק לכם תוצאות בעסק.

text_line_top
Dani shaked, siteit and evil twin
דני שקד|מנכ"ל ומייסד סייט איט ו Evil Twin
מומחה בשיווק באינטרנט. מתעסק כבר שנים רבות בבניית אתרים וקידום אתרים באינטרט, המטרה של הבלוג היא להנגיש לכם את כל המידע שלמד.
text_line_bottom
Subscribe
Notify of
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
×

שיחת ווטסאפ

0
Would love your thoughts, please comment.x