6 דק’ קריאה 21/09/2023

לבלוט מעל כולם: 4 אסטרטגיות שיווק לרופאים באינטרנט

Dani shaked, siteit and evil twin
דני שקד|מנכ"ל ומייסד סייט איט ו Evil Twin
ניהול עסק 💼
single_content_wave
single_banner_wave
single_content_wave_mob

אסטרטגיות שיווק לרופאיםהיום כל אדם עם שיעול קל או נקודה חדשה על העור מיד פונה לד"ר גוגל. אחרי שהוא קיבל אבחנה רפואית מגוגל, ההקלדה הבאה תהיה לחפש את הרופא המתאים, זה בלי שנתחשב בכל תחומי הרפואה שכולל רצון אלקטיבי מצד המטופל, כמו רפואה פלסטית וכדומה. בעידן הדיגיטלי של היום נוכחות חזקה באינטרנט חשובה בכל תחום, בייחוד לרופאים. בלי שיווק נכון, רופאים מוכשרים עלולים לנציח את הפער הענק בין המקצעויות הגבוהה שלהם לבין הנוכחות שלהם ברשת האינטרנט. אל דאגה, היום רציתי לדבר אתכם על ארבע אסטרטגיות שיווק באינטרנט שיכולות לעזור לרופאים לבלוט מעל המתחרים ולמשוך מטופלים חדשים.

1. SEO – קידום אתרים אורגני לרופאים

כשמדברים על נוכחות באינטרנט, מנועי החיפוש הם נקודת המוצא של רוב האנשים. קידום אתרים אורגני (SEO) הוא האומנות של קידום האתר שלכם לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. תחשבו על עצמכם, מתי הגעתם לעמוד הרביעי בחיפוש בגוגל? כנראה שלעולם לא. עבור רופאים, זה אומר להבטיח שאתר האינטרנט שלכם בולט כשאנשים מחפשים שירותים רפואיים במומחיות שלכם.

קידום אתרים אורגני כולל זיהוי מראש של מילות מפתח רלוונטיות שמטופלים פוטנציאליים עשויים להשתמש בהן כדי למצוא את השירותים שלכם. מילות מפתח אלו יכולות לכלול את ההתמחות הרפואית שלכם, המיקום והטיפולים הספציפיים שאתם מציעים. שלבו את מילות המפתח באופן טבעי בתוכן, בתיאורי המטא ובכותרות של האתר שלכם. חשוב לעדכן את התוכן שלכם באופן קבוע כדי לשמור אותו עדכני ורלוונטי, מה שמנועי החיפוש אוהבים.

אחד המרכיבים החשובים ב-SEO הוא יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק. כתבו פוסטים או מאמרים בבלוג על דאגות רפואיות נפוצות, עצות בריאות או החידושים האחרונים בתחום שלכם. זה לא רק יעזור לשפר את דירוג החיפוש שלכם בגוגל, אלא גם יהפוך אתכם למודל של מומחיות וניסיון.

2. קידום ממומן לרופאים (PPC)

PPC הוא מודל פרסום באינטרנט המאפשר לכם להציג מודעות של הטיפולים או הקליניקה שלכם במנועי חיפוש ובפלטפורמות מקוונות שונות. עם PPC, אתם משלמים רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלכם, מה שהופך אותה לדרך חסכונית להגיע למטופלים פוטנציאליים.

כדי להתחיל, צריך לבחור את הפלטפורמות שבהן אתם רוצים לפרסם. Google Ads היא בחירה פופולרית בגלל החשיפה הרחבה והטירגוט (מלשון Target) היעיל. חשוב שהמודעה תהיה משכנעת, שמדגישה את המומחיות, השירותים, והיתרונות הייחודיים שלכם. השתמשו במילות מפתח רלוונטיות כדי להבטיח שהמודעות שלכם יוצגו למשתמשים המחפשים שירותים רפואיים קשורים. רוב המטופלים מעדיפים להיות מטופלים קרוב לבית, אז תמקדו את המודעה למיקום ספציפי כדי שהמודעות יוצגו למשתמשים בסביבת המרפאה שלכם.

3. שיווק במדיה חברתית לרופאים

הדבר הראשון שאנחנו עושים כשאנחנו רוצים לבדוק אמינות של מישהו זה להסתכל על הפרופיל שלו. פרופיל בלי תמונה או בלי מידע מיד פוגע באמינות. פלטפורמות מדיה חברתית מציעות מרחב רב עוצמה לרופאים לתקשר עם מטופלים, לשתף מידע בעל ערך ולבסס אמון. שיווק במדיה חברתית מאפשר לכם לבנות קהילה, להציג את המומחיות שלכם ולטפל ישירות בחששות של מטופלים.

נוכחות במדיה החברתית מומלצת בכמה שיותר פלטפורמות, אבל אפשר לבחור באילו מתמקדים. פייסבוק ואינסטגרם הן לעתים קרובות בחירה מצוינת עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות והפלסטיקה בשל האופי הוויזואלי שלהן. עמוד איכותי יכלול פוסטים אינפורמטיביים, עצות בריאותיות, סיפורי הצלחה של מטופלים ועדכונים על הטיפולים שלכם. השתמשו בשילוב של טקסט, תמונות וסרטונים כדי לשמור על התוכן שלך אטרקטיבי.

מעורבות אישית היא המפתח במדיה החברתית. השיבו לתגובות, הודעות ופניות של משתמשים. זה מראה את המחויבות שלכם למטופלים ובונה מוניטין חיובי. אתם יכולים גם לשקול להפעיל מודעות ממוקדות בפלטפורמות של מדיה חברתית כדי להגיע לקבוצות ספציפיות (גיל, אזור מגורים, תחומי עניין וכו').

4. שיווק ב-YouTube לרופאים

כולם אוהבים סרטונים, ו-YouTube היא פלטפורמה עוצמתית עבור רופאים ללמד, להציג את עצמם ולהתחבר למטופלים פוטנציאליים. צרו סרטונים אינפורמטיביים על מצבים רפואיים נפוצים, אפשרויות טיפול וטיפול מונע. סרטונים אלו יכולים ליצור לכם מעמד של מומחים בתחומכם ואפילו משפיענים. ככל שתוכלו לענות על יותר שאלות נפוצות מראש, כך המטופלים ירגישו יותר ביטחון לפנות אליכם ולבחור בכם.

הסרטונים צריכים להיות תמציתיים ומושכים. התייחסו לשאלות נפוצות, תפריכו מיתוסים ותספקו תובנות לגבי ההתמחות הרפואית שלכם. גם בסרטונים חשוב לבצע אופטימיזציה של כותרות הסרטונים, התיאורים והתגים שלכם עם מילות מפתח רלוונטיות כדי לשפר את החשיפה. תניעו את הגולשים לעשות לייק, לשתף ולהירשם לערוץ שלכם כדי להרחיב את הצפיות וההשפעה שלכם.

תהיו הרופאים הבולטים באינטרנט

עולם השיווק באינטרנט מציע לרופאים שפע של הזדמנויות לבלוט ולמשוך מטופלים חדשים. בעזרת ארבע האסטרטגיות הללו אתם יכולים לשפר את הנוכחות האינטרנטית שלכם, להתחבר למטופלים פוטנציאליים ולבסס את עצמכם כאנשי מקצוע רפואיים מובילים בתחומכם. כמובן שעל כל אחת מהאסטרטגיות אפשר לכתוב מאמר שלם, אבל אני מקווה שקיבלתם טעימה קטנה לכוח של שיווק באינטרנט לרופאים. נשמע לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את שירותינו בתחום, כפי שאנחנו עושים לעשרות רופאים בתחומים שונים כבר 15 שנה.

text_line_top
Dani shaked, siteit and evil twin
דני שקד|מנכ"ל ומייסד סייט איט ו Evil Twin
מומחה בשיווק באינטרנט. מתעסק כבר שנים רבות בבניית אתרים וקידום אתרים באינטרט, המטרה של הבלוג היא להנגיש לכם את כל המידע שלמד.
text_line_bottom
Subscribe
Notify of
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
×

שיחת ווטסאפ

0
Would love your thoughts, please comment.x